Klantenservice - Bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Four Seasons is heel eenvoudig, u gaat als volgt te werk:

Stap 1 Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen

  • Ga naar het artikel van uw keuze, selecteer uw maat en plaats deze met de knop 'in winkelwagen' in uw winkelwagen.
  • Herhaal deze stap eventueel voor alle artikelen die u wenst te bestellen.
  • Bent u klaar, klik dan op afrekenen.

Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

  • Heeft u al een account, logt u dan hier mee in.
  • Bestelt u voor het eerst, dan kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is erg gemakkelijk. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk.
  • Geef aan op welk adres de artikelen afgeleverd moeten worden.

Stap 3 Verzendwijze kiezen

  • U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Deze wordt door PostNl bezorgt.
  • U kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Harlingen. Als u uw bestelling heeft geplaatst en heeft gekozen voor afhalen dan krijgt u van ons bericht als wij uw bestelling compleet hebben.

Stap 4 Betaalwijze kiezen

  • Bij Four Seasons kunt u betalen met iDEAL of met de credit card's: Visa en Master Card. In een overzichtelijk scherm kunt u aangeven op welke manier u wilt betalen.

Stap 5 Plaats bestelling

  • In dit laatste overzicht scherm kunt u de bestelde artikelen nogmaals controleren, druk op de knop plaats bestelling daadwerkelijk door te voeren.

Bestelling volgen

De actuele status van uw bestelling kunt u direct volgen bij 'Mijn bestellingen'. U ontvang van Four Seasons een email met daarin uw persoonlijke track&trace code met link.

Bestelling wijzigen

Een bestelling kan alleen gewijzigd worden indien de bestelling nog in behandeling is bij Four Seasons en nog niet is afgegeven bij PostNl. De status van de bestelling moet dus 'besteld' zijn. U kunt wijzigingen doorgeven door contact op te nemen met Klantenservice.

Bestelling annuleren

Een bestelling kan alleen geannuleerd worden indien de bestelling nog in behandeling is bij Four Seasons en nog niet is afgegeven bij PostNl. De status van de bestelling moet dus 'besteld' zijn. U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met Klantenservice.